Αν αντιμετωπίζετε δυσκολίες στην επεξεργασία μιας πληρωμής στον ιστότοπό μας, σας προτείνουμε να ελέγξετε τα ακόλουθα:
-
Είναι η κάρτα σας έγκυρη για online αγορές;
-
Είχατε σταθερή σύνδεση στο internet κατά τη διαδικασία πληρωμής;
-
Συμπληρώσατε τις σωστές πληροφορίες της κάρτας;
-
Έχετε επαρκές υπόλοιπο;
-
Επιτρέπει η κάρτα σας διαδικασίες πληρωμής σε άλλο νόμισμα;
Σας προτείνουμε να δοκιμάσετε έναν άλλο περιηγητή ή συσκευή, να χρησιμοποιήσετε μια διαφορετική κάρτα, ή να επιλέξετε άλλους τρόπους πληρωμής.
Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε τις ακόλουθες ενέργειες για να διορθώσετε το πρόβλημα:
-
-
Ανανεώστε τον περιηγητή.
-
Καθαρίστε τη μνήμη cache και τα cookies.
-
Χρησιμοποιήστε έναν διαφορετικό περιηγητή.
-
Χρησιμοποιήστε μια διαφορετική συσκευή.
-
Θα λάβετε πάντα ένα μήνυμα σφάλματος όταν η πληρωμή σας δεν έχει εγκριθεί στον ιστότοπό μας, παρακαλούμε διαβάστε το προσεκτικά. Αν λαμβάνετε ένα γενικό μήνυμα να επικοινωνήσετε με την τράπεζά σας, παρακαλούμε κάντε το.
Δυστυχώς, δεν έχουμε τη δυνατότητα να διορθώσουμε σφάλματα που σχετίζονται με πιστωτικές κάρτες και αυτό ενδέχεται να είναι κάτι που θα πρέπει να αναφέρετε στην τράπεζά σας για βοήθεια.